الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

السا و سورن

افتادن دندان السا خانم

1400/4/6 23:30
نویسنده : مامان کیمیا
140 بازدید
اشتراک گذاری

الساجونم امشب با دستهاي كوچيك و مهربونت شام محبوبت رو با كمك هم پختيم پيتزا با گوشت و قارچ و ذرت زيااااد بعد از شام من مشغول جمع و جور كردن آشپزخونه بودم كه يهو بلند بلند داد زدي و صدامون كردي و هي گريه ميكردي من واقعا هول شدم و ترسيدم ، دويدم طرفت يهو ديدم تو آينه داري دندونت كه لق شده رو دست ميزني و با گريه ميگي دندونم داره ميافته دختر قشنگم تو كي انقدر بزرگ  شدي آخه فدات شم من و بابا هم محكم بغلت كرديم و واست از دندون افتادن خودمون تعريف كرديم با قول چند تا جايزه و كيك و جشن كم كم آروم شدي ...  

امشب

يكشنبه ششم تيرماه يكهزاروچهارصد ❤️

پسندها (1)

نظرات (1)

دریادریا
7 تیر 00 15:26
سلام،ای وای،خدا براتون نگه داره السا خانم رو. الهی