الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

السا و سورن

من

1400/2/17 18:02
نویسنده : مامان کیمیا
138 بازدید
اشتراک گذاری

تو قلب من چه خبره این همه احساس ... این همه احساس که بیشتر و بیشتر میشه و منو به طرف زیستن هول میده .. تو سرم که هجوم آوردن این همه فکر این همه فکر متناقض .. هر لحظه انگار افسون میشم که هنوز باید زندگی کنم ، هنوز خیلی وقتا خیلی وقتا که خودمو تو آینه میبینم باور نمیکنم که مادر شدم دو بار مادر شدم ، غذای روی گاز که بوش خونه رو برداشته چندتا شاخه گل که یار خریده و قلبم رو معطر کرده صدای ممتد بچه ها نیازهاشون که تمومی نداره هر طرف خونه یه تیکه اسباب بازی که با هر بار زیر پا رفتن داد آدم درمیاد میبینی انگار شلوغی و به هم ریختگی خونه هم عادی شده !...  همه اینها حال این روزهای منه انگار ساعتها دارن تو این شلوغ پلوغی سبقت میگیرن که زودتر رد بشن و بگذرن ازین روزا . انگار زمان سریع تر از همیشه میگذره ،  زمان کمی دارم که فقط واسه خودم باشم اما همون لحظه عجیب و غریب و بی نهایت دلچسبه . به خودم فکر میکنم که روزی آرزو داشتم صبحم با دیدن کودکانم که غرق در آرامش خوابیدن شروع بشه و حالا این روزهای من بارها و بارها اون آرزو برآورده میشه صدای خنده هاشون که تو خونه میپیچه انگار یادم میره روزی قلبم از غم مچاله شده بود ... این روزای من ، تو قلب من تو فکر و خیال من هزاران هزار پروانه انگار میچرخن انگار کم کم دارم یه آدم دیگه میشم !  

پسندها (1)

نظرات (1)

آبجی مهناآبجی مهنا
17 اردیبهشت 00 18:55
من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید