الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

السا و سورن

یه حس پروانه ای

1394/6/15 18:57
نویسنده : مامان کیمیا
238 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که احساس میکنم یه پروانه کوچولو بالهای قشنگشو تو دلم باز و بسته میکنه و از شادی از ته دلم میخندم حس بی نظیریه مثل ترکیدن یه حباب ... دوست دارم که این حس رو لحظه به لحظه بیشتر  و بیشتر حس کنم . عزیزکم از روزی که دوازده هفته و دوروز  داشتی این حس گاه و بیگاه سراغم اومده و بی صبرانه منتظر بیشتر شدن این حسم . بابا مسعود جون هم هر روز میپرسه که کی میتونه باهات صحبت کنه و شعر بخونه و تو با تکونای قشنگت جوابشو بدی ؟ آلوچه جونم کاشکی میتونستم واست توضیح بدم که چه غوغای شیرینی در ما برپا کردی الهی قربونت برم که داری بزرگ و بزرگتر میشی و با این تکونای پروانه ای  نشون میدی که  هستی که عزیزترینی که خواستنی ترینی ...

پسندها (1)

نظرات (0)