الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

السا و سورن

ویارهای عجیب و غریب مامان کیمیا

1394/6/6 18:28
نویسنده : مامان کیمیا
261 بازدید
اشتراک گذاری

نخودچی مامان سلام

عزیزکم میدونی تمام من بی هیچ کم و کاستی درگیرت شده و هر لحظه ازین سفرقشنگ رو دارم با بودنت سرمست میشم ! شاید واست جالب باشه که با اومدنت من میل عجیبی به خوردن آبدوغ خیار پیدا کردم . از پیتزا و پفک که قبل بارداری کلی طرفدارش بودم فراری شدم . نون بربری و تن ماهی رو هم نمیتونم بخورم حتی تحمل دیدنشونو ندارم !!! خداروشکر هر روز حالم خیلی خوبه اما امان از وقتیکه شب میشه معده م انگار ورم میکنه و اصلا نمیتونم لب به چیزی بزنم حالا انشااله این حال بدم به گفته دکتر بعد از تموم شدن سه ماهه اول رفع میشه .  الهی فدای بابا مسعود بشم که با بد شدن حالم انقد نگرانم میشن و واسم شربتا و داروهای جورواجور میارن عزیزکم میدونی همین حس خوب داشتن شما دوتاست که باعث میشه من احساس کنم که خوشبخت ترین زن روی زمینم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)