الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

السا و سورن

نام زیبای تو

1394/8/2 18:31
نویسنده : مامان کیمیا
307 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم الهی فدات شم مامان کیمیا بیشتر مواقع تورو آلوچه یا آلوچه کوچولو صدا میزنه و تو یه تکون آروم میخوری این خیلیییی خیلیییی لذت بخشه قربونت بشم... فرشته کوچولو بعد از یه عالمه جستجو و سرو کله زدن با کلی کتاب و سایت از اسمهایی مثل آندیا. نفس. نیکا . النا. مهرسا و سلنا و ... خوشمون اومد و از بین همه این اسمها اسم قشنگ تو انتخاب شد .

 

❤️السا ❤️ پرنسس کوچولوی ما .

 

من و بابا مسعودجون که خیلی خیلی ازین اسم خوشمون اومده چون هم کوتاه و زیباست و هم به نام خانوادگیت میاد عزیزم امیدواریم که تو هم از داشتن این اسم لذت ببری دورت بگردم . بابا مسعود جون مرتب تورو  السای بابا  صدا میزنه و حسابی قربون صدقه ت میره محبت

معنی اسم السا :

السا یک نام بین المللی است که در زبان های مختلف معانی زیبایی دارد. مثلا السا در زبان آلمانی به معنی دختر نجیب و پاکدامن، السا در زبان عبری و یونانی به معنای قسم خدا ، زن زیبا در زبان انگلیسی: قو، دختری که مانند قو خرامان راه می رود و بخشنده و سخاوتمند است، السا در زبان اسپانیایی و سوئدی و امریکایی به معنی حقیقت است. در برخی منابع آمده است اسم السا ترکیب دو نام دختر الیزابت و آلیس است. در زبان فارسی اسم السا به معنای دانه ای خوشبو و مفید است که بر روی خمیر نان می پاشند و شفای نیش عقرب است.

پسندها (1)

نظرات (0)