الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

السا و سورن

برای تو

1394/9/28 11:21
نویسنده : مامان کیمیا
338 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم . دخترکم
من مادرت هستم...

من با عشق, با اختیار و با آگاهی تمام پذیرفته ام که مادر باشم تا بدانم خالقم چگونه مخلوقش را دوست می دارد هدایت میکند و  در برابر خواسته های تمام نشدنی اش لبخند میزند و در اغوشش میگیرد.

من یک مادرم هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد... من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را , تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت همه حجم سکوتی که گاه از خودگذشتگی نامیده میشود... تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشد... من نه بهشت می خواهم نه اسمان و نه زمین بهشت من زمین من و زندگی ام نفس های آرام کودکی توست که در آغوشم رویای پروانه ای آرزوهایت را میبینی...  همه روزها ساعت ها و ثانیه های من تویی و من دست کودکی ات را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو و هیچ منتی از من بر تو وارد نیست چرا که من
 با دل و جان
تو را به این دنیای پر آشوب خوانده ام... ❤️❤️❤️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)