الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

السا و سورن

تولد مامان کیمیا

1394/9/17 23:34
نویسنده : مامان کیمیا
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم . دخترکم بیست و پنج هفته و پنج روز زیبا از اومدنت میگذره و عشق ما به تو هر روز بیشتر و بیشتر میشه .

امروز واسه من یه روز خیلی خاص و ویژه س هر سال حس میکنم که این روز فقط و فقط واسه منه و کلی عاشقانه دوستش دارم ولی هفدهم آذر امسال  از بقیه سالها دوس داشتنی تر و رویایی تر بود چون بزرگترین هدیه خدا پیشم بود و داشت با لگدهاش تولد مامانشو تبریک میگفت الهی من فدای اون پاهای کوچولو بشم ... راستی فرشته کوچولو امسال من و بابامسعود به هیچ کس از قبل نگفته بودیم که تولدم نزدیکه چون میخواستم ببینم کیا واقعا تولدمو یادشونه و واسشون اهمیت دارم میدونی نخودچی کوچولو اوج لذت اونجا بود که یه عالمه آدم دوست داشتنی مهربون از دوست و آشنا با تبریکای قشنگ و آرزوهای شیرین واسه ما واقعا غافلگیرمون کردن . و این تولد امسالمو واسم به یاد موندنی تر کرد . امسال تو این روز قشنگ بزرگترین آرزوی من سلامت و سعادتته عزیزدلم انشااله که تولدم سال آینده با شادی و سلامت تو بغلم باشی و چشمام محو تماشای تو باشه . آمین 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)