الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

السا و سورن

چند خطی برای تو

1394/9/14 17:28
نویسنده : مامان کیمیا
286 بازدید
اشتراک گذاری

جان مادر سلام 

این روزها پیوند عجیب و غریبی بین من و تو به وجود اومده اونقدر عجیب که اصلا واسم قابل پیش بینی نبود انگار تو شدی خود خود من شاید هم نزدیکتر. این عشق افزون هر روز با دیدن شیرین کاریهات بیشتر و بیشتر میشه . من با هر لگد و حرکتت چهره قشنگ و مهربونت رو تو ذهنم تجسم میکنم دست و پاهای کوچولوت رو که روز به روز داره قوی تر میشه رو پیش چشمم میارم و قربون صدقه شون میرم . عزیزکم کاش یه روزی بدونی که چقدر این لحظه ها واسم مقدس و شیرینن و از دل و جون این لحظه ها رو دوست دارم حتما خودت یه روزی مادر میشی و با عشق هر چه تمام تر  از یه موجود زنده که تو شکمت قد میکشه و رشد میکنه محافظت میکنی و اون موقع ست که میفهمی چی دارم میگم ...

این روزها تنها دعا و خواسته من از خدای بزرگ سلامت و تندرستی واسه تو فرشته کوچولوی بی نظیره و دلخوشی خلوت من نشستن یه گوشه و لالایی خوندن و صحبت کردن و غش و ضعف رفتن واسه تو دختر قندوعسله یا دیدن ضربه های گاه و بیگاهیه که به شکمم میزنی و هر بار با عشق واست میخونم : 

تو دلم همیشه هستی پیش روم اگه نباشی 

عاشقت که میشه باشم آرزوم که میشه باشی 

دوری و ازم جدایی تو دلم یه جایی داری 

مثل نبضی تو وجودم میزنی و بی صدایی ! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)