الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

السا و سورن

این روزها ...

1394/8/15 10:30
نویسنده : مامان کیمیا
294 بازدید
اشتراک گذاری

زیر آفتاب پاییزی نشسته ام و فکر میکنم 

فکر میکنم 

دمادم به تو فکر میکنم دخترکم . به آمدنت . به بودنت . به بوی تنت . به اینکه چه میشود و روزهای آینده چگونه میگذرد ! دست روی شکمم میکشم و باهات حرف میزنم میشنوی دخترکم؟ امیدها و آرزوهامو میشنوی؟ خوابهای طلایی که برای آینده ات میبینم رو تو هم میبینی ! ؟

لبخند میزنم و فکر میکنم  چه خوب است که آمدی چه خوب است که هستی و زندگیمان لبریز نور و عشق شده پر از شادی اصلا انگار زندگیمان رنگین کمان شادیها شده... من و بابامسعودجون روزها رو میشماریم و دقیقه ها رو خط میزنیم به شوق دیدن تو دختر بی نظیر . هر روز واسه سلامتیت از ته دل دعا میکنم هر روز خدا رو به همه مهربونیا قسم میدم که تو غنچه خوشبوی باغ زندگیمون سالم و صالح باشی تا همیشه عاشق و شاد باشی تا همیشه  مهربان باشی و مهربانی ببینی تا همیشه ...

آرزو میکنم که روزی با شادی و لبخند و سلامتی این دلنوشته رو بخونی قند و عسل من .

❤خدای مهربونم خانوم کوچولومو بهت میسپارم چرا که تو بهترین نگهبان و سرپرستی❤

پسندها (1)

نظرات (0)