الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

السا و سورن

به نیمه راه رسیدیم

1394/8/5 10:15
نویسنده : مامان کیمیا
245 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم هیچی نمیتونه من و تو رو از هم جدا کنه هیچ کس نمیتونه من و تو رو ناامید کنه ما با قدرت و شادی تا آخر این مسیر با همیم . خدای بزرگ و مهربون همواره هوای مارو داره و همیشه مواظبمون هست . عزیزترینم هر کی هر چی که میخواد بذار بگه تا ما همدیگه رو داریم تا ما خدا رو داریم چرا ناامیدی؟ چرا اضطراب؟ چرا لذت نبردن از اکنون؟ من شادم من از داشتن تو و بهترین مرد دنیا بی نهایت شادم . من شادم برای داشتن خدای مهربان که حرفهایم را میشنود که مارا میبیند . من شادم برای داشتن این روزهای خوب و شیرین . تو هم شاد باش دخترکم شاد شاد تو هم قوی باش قوی و صبور  چون کوه ... هنوز نیمی از سفرمون مونده و به امید خدا همینطور قوی و شاد تا آخر با هم ادامه میدیم . محبت

 

باور نکن تنهایی ات را

من در تو پنهانم ... تو در من

از من به من نزدیکتر تو

از تو به تو نزدیکتر من

پسندها (1)

نظرات (1)

آلیز
11 آبان 94 12:39
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر