الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

السا و سورن

منتظرلگدهای آلوچه

1394/7/14 10:25
نویسنده : مامان کیمیا
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

 

این روزای رویایی پاییز تند و تند داره میگذره و من و بابا بی صبرانه منتظر احساس کردن تکونای محکم تو وروجک هستیم . مخصوصا بابامسعودجون که همش میپرسه هنوز وقتش نشده ؟ هنوز وقتش نشده ؟ آخه میدونی بابا خیلی دوست دارن که باهات صحبت کنن و تو با لگدهای محکمت به حرفاشون واکنش نشون بدی عزیزدلم البته قبلا هم بهت گفتم چند هفته ای هست که زیر شکمم انگار نبض داره و گاه و بیگاه احساسش میکنم اما فکر میکنم هیچی لذت بخش تر از روز به روز بزرگ شدنت و محکم شدن ضربه هات نباشه محبت عزیزکم لحظه شماری میکنم که بیام و از حس قشنگ تکون خوردنات بنویسم ...

تا همیشه عاشقتیم همییییییییییشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)