الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

السا و سورن

یه روز فوق العاده پاییزی

1394/7/4 20:59
نویسنده : مامان کیمیا
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم . 

از دیشب سرگیجه خیلی بدی سراغم اومده بود که با تهوع هم همراه بود  حسابی بابا مسعود جون رو نگران کردم آخه چند شبی حالم واقعا خوب شده بود . صبح آزمایش خون و ... دادم بعد کلی نگرانی و حال داغوووون بالاخره واسه ساعت دو عصر نوبت دکتر گرفتیم و راهی مطب شدیم . توی مطب هم هنوز سرگیجه کمی داشتم . خانم دکتر گفت که سرگیجه هام  واسه کم خونیه و واسم قرص آهن نوشتن . از حالم تو این روزا واسش توضیح دادم که یهو گفتن بهتره یه سونو انجام بدی که خیالمون راحت شه منم با خوشحااااالی زیاد از شوق دیدن تو رفتم تو اتاق سونو و آماده شدم . اول از همه خانم دکتر اومد و صدای قلب قشنگتو واسم پخش کرد که خیلیییی لذت بخش بود بعد هم گفت خدارو شکر وروجک سالم سالمه . قند تو دلم آب شد پرسیدم خانوم دکتر دختره یا پسر؟؟؟؟ اول یه مکث طولانی کرد و ... گفت دخترهههه وای عزیزکم نمیدونی چه حالی شدم انگار خوشی همه دنیا یهو اومد تو دلم خدارو شکر میکردم و میخندیدم؛  فقط ناراحت شدم که بابامسعود جون نتونست بیاد داخل اتاق دکتر و این لحظه زیبا رو ندید خودشم اول یه کم ناراحت بود اما وقتی گفتم که یه پرنسسی  شوق عجیبی دیدم تو نگاش  که واقعا بی نظیییییر بود . عزیزدلم پرنسس ما نمیدونی چه حال خوشی رو بهمون هدیه کردی چه حس زلالی چه حس بهشتی چه حس نابی...  خدای مهربونم دختر نازمو به دستای امن و قدرتمند تو میسپارم تا همیشه ...

پسندها (1)

نظرات (0)