الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
سورنسورن، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

السا و سورن

دخترم / پسرم

1394/4/20 17:53
نویسنده : مامان کیمیا
173 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزکم

مامان شدن حس عجيب و غريبيه . وقتي كه امروز بعد از مثبت شدن بی بی چک  بغلت كردم و باهات حرف زدم و به خيال خودم گرمت كردم . وقتي كه بابات باهات حرف مي زد و توي چشماش اشك نشسته بود .... نمي دونم چطوري برات توضيح بدم كه مامان شدن چه حسي داره . الان فقط بهت مي تونم بگم كه آلوچه كوچولوي مامان ببخشيد كه از بهشت آوردمت بيرون ... آخه من و بابا بهت احتياج داشتيم آخه خوشبختيمون با وجود تو كامل تر شده . مي دونم وقتي به دنيا بیای با اون گريه بلندت اعتراضت رو اعلام مي كني اما وقتي توي بغلم آروم گرفتي مي فهمي كه مامان خيليييييي خیلیی دوستت داره!

 

اگر دختر باشی  روزی که مامان شدي حال امروز منو مي فهمي و اگر پسر باشی وقتي بابا شدي مثل بابات توي چشمات اشك شوق  ميشينه ...

میدونی آلوچه از فكر اينكه دختر باشي گرماي دلپذيري همه وجودمو مي گيره . فكر آغوشم كه هميشه برات بازه .

فكر شونه كردن موهاي نازت .  . فكر بازي هايي كه قراره با هم اختراع كنيم ....

فكر حرفاي يواشكي كه قراره با هم بزنيم ..... فکر لاکا وو لباسای رنگارنگت...

 

اگر پسر باشي باز هم قند تو دلم آب میشه. . .  از فکر اون دستای کوچولو که یه روزی قراره قوی و مردونه بشن و کارای بزرگی انجام بدن . يادت باشه مهم اين نيست كه اسم مرد رو يدك بكشي بايد مثل بابات یه مرد واقعي باشي . فكر نكن زندگي براي مردها آسونه . بايد قوي باشي .... پسركم دلم ميخواد توي دنياي كودكانه ت غرق بشم .... لباس دزد دريايي بگيريم و با هم سوار كشتي خياليمون بشيم ....

 

آلوچه من مراقبت هستم و هر روز باهات حرف مي زنم . تنها نيستي همينجا كنار خودمي. اینو همیشه همیشه یادت باشه که من و بابا همیشه پشتتیم و عاشقانه دوستت داریم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)